Впровадження методики CLILу ШГП

З 3 березня в школі розпочалися заняття за методикою CLIL англійською мовою під назвою«ШГП – це простір, де живе твоя англійська» з таких предметів: зарубіжна література (6-7 кл. учитель Койрах О.В., 8-10 кл. учитель Дубенко Н.В.), географія (5-6 кл. учитель Вішневецька Є.М., 7кл. учитель Бойко Т.М.), безпека життєдіяльності (7-8 кл. Мірошніченко О.О., 9-10кл. СкабєлінаТ.М.), країнознавство (8-10 кл.учитель ШапошніковІ.В.).

У 6-7 кл. на уроці зарубіжної літератури учні вивчали біографію Роберта Льюіса Стівенсона та його твір «Острів скарбів». Діти навчалися описувати характери героїв роману Джима Хокінсата його товаришів, пірата Сільвера та інших. Учні дізналися багато цікавого та вивчили нову лексику. Закріплення матеріалу відбувалося з використанням різноманітних інтерактивних вправ та лексичних ігор.( учитель Койрах О.В.)

Учні 8-9 класів познайомилися з біографією видатного літератора Англії Вільяма Шекспіра. На уроці учні подивилися відео про драматурга, відповідали на запитання, доводили правдивістьабо неправдивість факту за матеріалом з відео, опрацьовували незнайому лексику з застосунку quizlet.

У 10-х класах урок пройшов із прослуховуванням тексту про В.Шекспіра, записаним штучним інтелектом. Звичайно, була опрацьована нова лексика, а закріплення цікавих фактів з життя відомого поета і автора п’єс здійснювалося з допомогою квізу. 

В 5 класах проходили заняття з курсу “Я пізнаю світ”. Теми занять були взяті з програми цього курсу. Діти вивчили назви деяких наук, що вони вивчають і якими методами користуються.Розширили словниковий запас, читали тексти, розгадували кросворди, створювали ребуси і виконали тест в гугл-формі на закріплення вивченого матеріалу.

В 6 класі – працювали за програмою курсу “географія” для 6 класу. Познайомилися з тим, що вивчає цей предмет, чому ця наука важлива, які методи використовують географи, коли роблять свої відкриття. Згадали видатних мандрівників і які землі вони відкрили. Розширили словниковий запас із теми, розгадували кросворди, дивились відео, працювали в групах.   (учитель Вішневецька Є.М.)

У 7-х класах (учитель Бойко Т.М.) план роботи також складено відповідно до Програми з географії для 7 класу. Але спочатку учні згадали, що вивчає географія, коли виникла ця наука. Поговорили про нашу планету-Землю та інші планети Сонячної системи. Повторили вивчену раніше лексику для опису поверхні Землі та вивчили кілька нових слів. Познайомились із відкриттями нових земель відомими мореплавцями минулого. Виконали багато інтерактивних завдань для закріплення нового матеріалу.

На уроках безпеки жіттєдіяльності в 7-8 класах(учитель Мірошніченко О.О.) діти були активні та зацікавлені, адже інформація з предмету маєбезпосереднє практичне використання у повсякденному житті. Дуже важливо, що предмет викладається англійською мовою, тому що багатодітей наразі перебувають за кордоном у іншомовному середовищі й знання лексики та правил безпеки англійською мовою маютьзначення. На уроці учні вивчили лексику щодоусвідомлення небезпеки та запобіжних заходів, атакож правила поведінки у школі, у місті, сільськіймісцевості. Діти значно збагачують свійангломовний лексичний запас та розширюютьзнання з безпеки життєдіяльності завдяки такимурокам, що допомагає їм впевненіше почуватися та легше інтегруватися у іншомовному середовищі.

У 9-10-х класах ( учитель Скабєліна Т.М.) навчальні матеріали для курсу створюються з урахуванням сучасних обставин (підвищенийрівень небезпеки життя; онлайн навчання). Тому вибір тем враховує їх актуальність; подача матеріалу адаптована для роботи у режимівідеоконференції.

Для кожної теми є:

– коротке відео — презентація теми

– набір лексичних карток

– інтерактивний урок — презентація у додаткуNearpod

– матеріали уроку у PDF форматі.

На уроці учні опрацювали нову лексику з цієї важливої теми за допомогою застосунку Quizlet, подивилися відео та відповіли на запитання, дізналися про небезпечні міста в домі та вивчили кілька прислів’їв на цю тему.

На уроках країнознавства у 7-8 класах (учитель Шапошніков І.В.) розглянули загальну інформацію про країну мови, що вивчається (the UK). Вивчили основні відомості про Об’єднане Королівство Великобританії та Північної Ірландії, про її географічне розташування, населення, адміністративний поділ, столицю та інші великі міста, а також символи країни.

В 9-10 –х класах уроки проходили з  використанням фізичної карти Великобританії, учні детальніше розглянули матеріал, що стосується географічних особливостей країни, її території (включаючи численні острови), клімату та природних умов. На уроці використовували відео та аудіо матеріал, онлайн тести. Судячи з реакції учнів, урок їм сподобався, т.к. інформацію, що була ним представлена, вони знаходять дуже корисною.  Вони були дуже уважними та активними на уроці, брали участь в обговоренні, намагалися доповнити один одного, ставили запитання.

Сподіваємося, що цей проект і надалі буде цікавим і захоплюючим, і наші учні матимуть велику користь із цих занять.